Anotacións do mes February, 2004

Primeiros días co coche

Saturday, February 28th, 2004

Bueno, pois aqui estamos de novo.
Estou máis ou menos leda no novo traballo, non me desagrada, pero non vendo o sificiente. Non sei se me quererán despois do mes de proba. Onte a última hora fixen unha venta, foi desastroso.
Tamén estiven a conducir, por fin, trouxéronme o auto da aldea. Ía morta de medo, pero o meu mozo axudoume un pouco dicindome por onde tiña que ir para deixalo na casa. Logo á volta, tentando saír do aparcamento calouseme o auto, e un xitano que por alí habia dixome que non me puxera nerviosa e foime guiando para que saise sen medo, jajaja. Esquencerame de quitar o freno de man! Son o peor ¬¬
———-
Bueno, pues aqui estamos de nuevo.
Estoy mas o menos contenta en el nuevo trabajo, no me desagrada, pero no vendo lo suficiente. No se si me querran despues del mes de prueba. Ayer a ultima hora hice una venta, fue desastroso.
Tambien estuve conduciendo, por fin, me trajeron el coche de la aldea. Iba muerta de miedo, pero mi novio me ayudo un poco diciendome por donde tenia que ir para dejarlo en casa. Luego a la vuelta, intentando salir del aparcamiento, se me caló el coche, y un gitano que habia por alli me dijo que no me pusiera nerviosa y me fue guiando para que saliese sin miedo, jajaja. Me habia olvidado de quitar el freno de mano! Soy lo peor ¬¬

Premio

Monday, February 23rd, 2004

Acabo de erguerme dunha boa sesta. Estaba derreada, estiven toda a mañá dun sitio para outro tentando por unha reclamación a unha tenda de roupa. Polo de agora xa a entreguei, a ver como queda a cousa.
Agora vou ó Carrefour a por Choco Biscoito, a poñer as botas!
———-
Acabo de levantarme de una buena siesta. Estaba agotada, estuve toda la mañana de un sitio para otro intentando poner una reclamación en una tienda de ropa. Por lo de ahora ya la entregué, a ver como queda la cosa.
Ahora voy al Carrefour a por Choco Galleta, a ponerme las botas!

Valentia

Monday, February 23rd, 2004

Estou triste. Non sei que vai ser da miña vida. Tiña tantos proxectos… E agora non teño tempo nin diñeiro que adicarlles. Vaiseme pasando o ano e aquí estou, igual que sempre.
Ogallá fose máis valente.
———-
Estoy triste. No se que va a ser de mi vida. Tenia tantos proyectos… Y ahora no tengo tiempo ni dinero que dedicarles. Se me va pasando el año y aqui estoy, igual que siempre.
Ojalá fuese más valiente.

Hoxe

Saturday, February 21st, 2004

Hoxe saíu á venda o quinto livro de Harry Potter. A verdade é que teño ganas de lelo, que carallo! Gustaronme moito os outros, pero non teño un €, terei que agardar a cobrar e non sei como farei, porque entre o seguro do auto e mailo gasoil…
En fin, o mércores comezo nun novo traballo, onte chamaronme para unha antiga empresa na que estiven, fixen mal en rexeitalo, mais vale malo coñecido que bó por coñecer…
———-
Hoy salió a la venta el quinto libro de Harry Potter. La verdad es que tengo ganas de leerlo, que carallo! Me gustaron mucho los otros, pero no tengo un €, tendre que esperar a cobrar y no se como hare, porque entre el seguro del coche y el gasoil…
En fin, el miercoles empiezo en un nuevo trabajo, ayer me llamaron para una antigua empresa en la que estuve, hice mal en rechazarlo, mas vale malo conocido que bueno por conocer…

Grrrr…

Saturday, February 21st, 2004

Merda. Acabo de entrar en ¿Ghastas Pista? e vexo que o dia 28 de Febreiro hai un concerto en Vigo de Guezos. Merdaaaa! Non vou poder ir seguramente. E xa non podo estar mais cabreada, porque o XOVES 25 de Marzo hai un na Coruña (no Rosalia) de Mercedes Peón ás 21h, e a esa hora eu saio do traballo, así que calculo que estarei no Rosalia 45 min despois, para iso non vou.
Merda e remerda! ¿Quen pon as horas e os dias dos concertos? Por que ten que ser un xoves, cagontó!
———-
Mierda. Acabo de entrar en ¿Ghastas Pista? y veo que el dia 28 de Febrero hay un concierto en Vigo de Guezos. Mierdaaaa! No voy a poder ir seguramente. Y ya no puedo estar más cabreada, porque el JUEVES 25 de Marzo hay uno en Coruña (en el Rosalia) de Mercedes Peón a las 21h, y a esa hora yo salgo del trabajo, asi que calculo que estaré en el Rosalia 45 min despues, para eso no voy.
Mierda y remierda! ¿Quien pone las horas y los dias de los conciertos? Por que tiene que ser un jueves, cagontó!

Inauguración

Saturday, February 21st, 2004

Aquí estamos :)
Só agardo que vos guste o meu primeiro intento de amosar aínda non sei o que, jaja. Se todo o mundo ten un blog sera por algo, ¿non?
———-
Aquí estamos :)
Sólo espero que os guste mi primer intento de enseñar aún no se lo que, jaja. Si todo el mundo tiene un blog será por algo, ¿no?