Anotacións do mes June, 2007

La piel fria

Wednesday, June 27th, 2007

Rematei onte de ler La piel fría.
Pareceume un libro bó. Non excelente, pero sí bó. Lin criticas moi positivas e moi negativas, vese que hai opinions para todolos gustos :)
A linguaxe empregada pareceume pedante, sen senso para un libro así. Non lle pegaba nada. Pero o autor escribe ben, para que o vou negar.

Lino dun tiron, comecei pola noite e rematei de madrugada: non podia parar de ler.
O libro fala de dous homes e dunha illa. Das criaturas que aparecen pola noite, e dos enfrontamentos homes-criaturas. Do illamento, a soidade, a desesperanza, os instintos, a carraxe, a impotencia…
Gustoume moito, queria recomendalo. Lembroume un pouco a La casa en el confín del mundo, de William Hope Hodgson, e a As aventuras de Arthur Gordon Pym. Penso que sería unha boa lectura.

Cazadores de mitos

Saturday, June 23rd, 2007

Declarome fan abnegada e incondicional dos Cazadores de mitos. Hai uns minutos (a iso das 2:45 da maña) pensaba “joder, como me apetece ver un capitulo dos cazadores de mitos”. Prendo a television, e ali estan!
Son os mellores!
http://es.wikipedia.org/wiki/Cazadores_de_mitos
http://dsc.discovery.com/fansites/mythbusters/mythbusters.html

Exposicion na Repi

Friday, June 22nd, 2007

Dende hai unha semana hai unha mostra de fotografias na Repichoca titulada Abur, Coruña, abur. Fixoas o meu mozo. Non son un prodixio da tecnica: a súa intención era retratar a súa Coruña coas súas particularidades.
Hana quitar o luns á noite, asi que se a alguén lle apetece pasar por alí, será benvido :) Tamén pode elixir unha foto e quedar con ela :)

Engado: Hai fotos da exposicion

Educacion para a ciudadania

Friday, June 22nd, 2007

Gustoume o que escribiu o meu mozo no seu blogue, poñoo aqui tamen sen o seu permiso, que hai confianza :D Chamanme moito a atencion as opinions que hai ultimamente arredor deste grandisimo problema. Xa non vou opinar sobre a igrexa porque penso que é unha secta á que te unes se queres. O que me jode é que metan os fuciños sempre para o que lles conven.

Desde Madrid, y contra el cielo

Dice la conferencia episcopal española que deben rebelarse todos los católicos contra la asignatura de Educación para la ciudadanía, “con todos los medios legítimos”. Cito textualmente el artículo de El País:

La Conferencia Episcopal Española (CEE) aseguró hoy que se puede recurrir a “todos los medios legítimos” para defender la libertad de conciencia y de enseñanza que, a su juicio, “está en juego” con la nueva asignatura de Educación para la Ciudadanía y los Derechos Humanos, puesto que “la gravedad de la situación no permite posturas pasivas ni acomodaticias”.

Ahora, mi réplica:

- Cuáles son los medios legítimos, señores obispos? La objección de conciencia, quizás? El boicot en las aulas? Las manifestaciones de “adhesión inquebrantable? Tenemos tradición en este Estado de pataletas y coces arrabaleras de la Iglesia por lo que no es muy descabellado preguntárselo, amatísimos prelados. Se encadenarán ustedes de la Almudena? O mejor se quemarán a lo bonzo en la puerta del Ministerio de Educación?

- Que es para ustedes la libertad de conciencia y de enseñanza? La imposición de una religión sobre las demás? El usufructo de una posición dominante conseguida mediante abusos y filiaciones incuestionables con el poder? Muy señores míos, en la era de la globalización, la multiculturalidad y la multirracialidad, ustedes y su fe son una más en la eterna e inherente al hombre amalgama de religiones. Esta asignatura, este gobierno y este país son los que anhelan una verdadera libertad de conciencia y de enseñanza, libre de sectarismos o imposiciones religiosas.

- Que pretenden con decir que no se permiten posturas pasivas ni acomodaticias? Mantendrán un control de católicos no comprometidos? Repartirán indulgencias plenarias entre los manifestantes? Se manifestará, para dar ejemplo, el santísimo (bajo palio eso sí) con las multitudes enfervorizadas? Reverendísimos padres, dejen de manipular con sus cuentas de la abuela y su verborrea predemocrática. Comiencen por descontar de sus cábalas a los millones de españoles que, aún bautizados, hace mucho que los mandaron a hacer puñetas a pesar de no haber apostatado (ni apostatar libremente nos dejan) y a los otros muchos que ustedes mismos discriminan por no seguir el dogma a piejuntillas. Y entonces, cuando se hayan quedado ustedes y sus patéticas familias supuestamente modélicas (porque de todas las que conozco, ni una se solapa a su criterio) cojan su altavoz marca J. Lo y salgan a la calle, o mejor, quedense en casita y así no nos joroban el tráfico a los españoles del s. XXI.

Ortigueira :’(

Friday, June 22nd, 2007

Mercedes Peon, Alasdair Fraser, Pepe Vaamoinde grupo, Eric Rigler…
E eu en Madrid.
Non todo ia ser bó.
Alasdair Fraser e Eric Rigler :’( :’(

Sihá (desta vai)

Monday, June 18th, 2007

Xa teño o novo disco da Peón gracias a unha rapariga da Repi (heino mercar en canto poida, prometido).
Tiña sentimentos contrarios. Cando o escoitei por vez primeira gustoume, pero nin fu nin fa. A segunda vez decidin que non me gustaba nadiña. E tras unhas escoitas mais penso que é un disco da hostia! :D Ten unhas mesturas moi raras, pero moito. Pareceme un traballo xenial, non canso de escoitalo, é coma un bó porro tras catro caladas. A primeira sabe rara, a segunda faite tusir, a terceira marea e a cuarta faite rir ben e xa non o soltas.
Subin a Putfile “Carencias”. Ten un toque a Mareas vivas pero máis preciosa ainda. Non é a mellor do disco, pero non sei que ten que teño que compartila.
Click here to listen ‘Carencias’

Friday, June 15th, 2007

Jorge marchou onte, temos un piso case case collido.

Son feliz :)

Desexando amar

Monday, June 11th, 2007

Ou In the mood for love. Vina hoxe por terceira vez, e poderiaa ver de novo. Que marabilla, deixa mono. Pero que bonita é, que bonitaaa!

Sihá

Monday, June 11th, 2007

Mercedes Peon sacou novo disco. Estouno escoitando na web, espero poder mercalo o mes que ven. Ando moi moi mal de cartos coa leria de Madrid, nin o disco novo de Xabier Díaz puiden mercar :´(
Aproveitarei o mes que ven, estes dous caen seguro! :D

Perla

Tuesday, June 5th, 2007

Que terá na cabeza a xente coma este macho? (Se non digo macho igual tomao a mal)